Zwroty i wymiany

Zwroty i wymiany wszystkich produktów w TALJI są możliwe w terminie 14 dni od otrzymania produktu.

Zwroty środków realizowane są w przeciągu 14 dni od momentu dostarczenia nam zwracanego towaru oraz poprawnie wypełnionego formularza zwrotu.

Zwrotom i wymianom nie podlegają jedynie produkty, które są personalizowane ( https://talja.pl/index.php/produkt/personalizacja/ ) i szyte na Twoje konkretne wymiary czy wymagania.

Pozostałe produkty, czy to dostępne od ręki, czy szyte na zamówienie możesz bez podania przyczyny zwrócić ( ale jeśli podasz  nam przyczynę będziemy Ci bardzo wdzięczni, dzięki temu możemy trzymać rękę na pulsie w kwestii jakości) .

O chęci zwrotu/ wymiany poinformuj nas  mailowo na kontakt@talja.pl podając przewoźnika, którym zamierzasz nadać do nas przesyłkę. Zachowaj dla pewności potwierdzenie nadania. Bardzo proszę o NIE NADAWANIE przesyłek Pocztą Polską, która nie informuje nas, że jakakolwiek przesyłka jest awizowana w placówce.
 
Do przesyłki dołącz :
  • Formularz zwrotu/ wymiany ( wzór formularza do pobrania tutaj  Formularz zwrotu: wymiany  )
  • paragon
  • nienoszony , bez śladów użytkowania produkt
 
Przesyłkę odeślij na poniższy adres:
 

TALJA – ZWROTY 

ul. Ks. Eryka II 8/20 

71-670 Szczecin

tel. dla kuriera : 502 216 455

W przypadku zwrotu – koszt wysyłki zwracanego produktu ponosi Kupujący.

W przypadku wymiany – koszt wysyłki zwracanego produktu ponosi Kupujący, koszt wysyłki nowego, wymienianego produktu ponosi Sprzedający.